PLAKA TANIMA SİSTEMİ

Published by admin on

plaka tanıma sistemi

PLAKA TANIMA SİSTEMİ

Plaka tanıma sistemi araç giriş çıkışlarının kontrollü olarak yapıldığı alanlarda kullanılmaktadır.Araç plakalarının okunarak çeşitli senaryolar işletilmektedir.İstenen senaryoya bağlı olarak donanım ve yazılım çeşitlendirilmektedir.Birçok alanda kullanımı mümkün olan sistemler özellikle hızlı ve güvenilir olması ile ön plana çıkmaktadır.Kullanım alanlarının başlıcaları siteler,ücretli otoparklar ve otoyollardır.Bunun yanında üniversiteler,hastaneler,kamu binaları,askeri bölgeler,sınır ve gümrük alanları,muayene istasyonları,araç kantarları gibi birçok alandada kullanımı mümkündür.

plaka tanıma sistemi
plaka tanıma sistemi

Ağırlıklı olarak kullanıldığı alanlar

– Siteler İçin Plaka Tanıma Sistemleri
– Ücretli otoparklar İçin Plaka Tanıma Sistemleri
-Otoyol Plaka Tanıma Sistemleri

Siteler için Plaka Tanıma sistemi

Toplu konut / site gibi alanlarda alanların girişindeki kayar kapı veya otopark bariyerini kontol etmek için orada kullanılaır.

Site sakini herhangi bir etiket barkod yada kart kullanmadan, araç Plakası son zamanlarda kaldırılabilir.

A’da okunabilir plaka resimleri sistemde resim dosyası hazırlandı ve bir çeşit güvenlik sistemi vazifeside görüyor.Resimler bilgisayar belleğine bağlı olarak ortalama 5 ila 10 yıl boyunca saklanabiliyor.

Ücretli Otopark Plaka Tanıma Sistemi

Ücret tahsilatı ile çalışan otoparklarda giriş ve çıkışa yerleştirilmişler.

Farklı ücret ve tarife özellikleri ile ücreli bir otoparkın tüm parasal hesap ve raporlamalarını yapabiliyor.

Otoyol Plaka Tanıma Sistemi

Otoyollarda güvenlik koruması ile ilgili özellikler, son kullanıcılara hem cezai işlem hemde trafik kurallarına uymayanlar aranıyor. = hız ortalaması ile yasal hız sınırı ihlalini tespit edebiliyor.Ayrıca emniyet güçleri aranan ve yasaklı plakalarda bu şekilde belirlenir.

PLAKA TANIMA SİSTEMİ NASIL ÇALIŞIR ?

Plaka tanıma sistemi bir görüntü kaynağından gelen resim bilgisinin bir plaka tanıma yazılımı vasıtası ile proses edilip içerisinden rakam ve harflerden oluşan plaka karakterlerinin ayrıştırılması işlemidir.Görüntü kaynağı olarak kullanılan donanım ıp kamera dediğimiz network tabanlı kameralardır.Senaryodaki rolü her saniyede aldığı 25Fps görüntüyü(saniyede 25 resim) anlık olarak yazılıma iletmektir.Yazılım buradaki görüntü analizini yani aldığı resimleri tarayıp içerinden plaka bilgisini çıkaran taraftır.Bunların dışında,plakanın okunmasının ve sayısal bir veri haline getirilmesinden sonra çeşitli senaryolar işletilebilmektedir.Örneğin plaka kayıtlı ise bariyeri aç yada yasaklı bir plaka gelirse ilgili meciye bilgi ver gibi.

plaka tanıma sistemi yazılımı
plaka tanıma sistemi yazılımı

ÜCRETLİ OTOPARKLARDA PLAKA TANIMA SİSTEMİ ÇALIŞMA PRENSİBİ VE ANLATIMI

Giriş Noktalarında Çalışacak Plaka Tanıma Sistemi:

Kamera ve loop dedektör konumlandırma;

Loop dedektör konumu: Giriş kapısında bulunan elektrikli geçiş kapısı (bariyer, kepenk, road blocker, mantar bariyer vb.) konumuna paralel olarak araç yaklaşma noktasına kapının açılış süresi ve mesafe dikkate alınarak plaka okuma işleminin tam olarak yapılması kararlaştırılan konuma Loop dedektör montajı yapılır. Örnek olarak, açılış süresi 2.5 saniye olan bariyerin araç geliş yönünde 5 mt  alan olduğu düşünülerek bariyerin 3 mt araç geliş yönüne loop dedektör kurulumu yapılır.

Loop dedektör Çözüm arge Plaka tanıma sistemi bağlantısı:Loop dedektörlerde bulunan araç algılama sonrası kuru kontak çıkışı olan rölenin no ve com uçları kullanılır. Loop dedektör bağlantısı için Ethernet bağlantılı I/O kart kullanılmaktadır. I/O kart üzerinde bulunan Buton 1 ve Gnd girişlerine loop dedektör rölesindeki no ve com çıkışları bağlanır. I/O kart girişinde algılanan değerler anlık olarak plaka tanıma sistemi yazılımına iletilir.

Loop Dedektör ile algılanan araçların Plakasının Okunması: Plaka tanıma sistemi yazılımı kamera görüntülerini gerçek zamanlı olarak gösterecektir. Her plaka okuma kamerasında Plaka tespit ve okuma alanı olarak dikdörtgen bir çerçeve belirlenecektir. Bu çerçeve aracın loop dedektör algılaması olduğu andaki plaka konumuna odaklanacaktır. Loop dedektörde araç algılandığı anda pts yazılımı I/O karttan gerçek zamanlı olarak bilgiyi alacaktır.

I/O kartın 1 nolu rölesi 2 sn aktif olacaktır. Algılama anında gerçek zamanlı olarak gelen kamera görüntüsündeki, o ana ait görüntüyü alacak ve plaka tanımlama süreçlerine kamerada belirlenen okuma alanındaki görüntüyü işleyerek başlayacaktır. İşlem tamamlandığında sistem okunan plakayı otomatik olarak veritabanına kamera okuma zamanı ile kaydedecektir. Eğer analiz edilen görüntüde plaka okuması yapılamadıysa sistem opsiyonel olarak 2 farklı işlem yapabilecektir.

  1. İşlem: sistem plakasını okuyamadığı görüntüyü ve işlem zamanını bir form açarak gösterecek formda bulunan plaka giriş alanına operatörün giriş yapmasını sağlar. Operatör plakayı girdiğinde sistem plaka, kamera ve araç tespit zamanını veritabanına kaydeder.
  2. İşlem: sistem plakasını okuyamadığı görüntüyü ve işlem zamanını otomatik oluşturlan 5 haneli sıra numarası, kamera ve araç tespit zamanını veritabanına kaydeder.
Ayakta Ödeme Noktalarında Çalışacak Tahsilat Sistemi:

Ayakta ödeme sistemi araç sahibinin otopark için belirlenmiş farklı bir noktada araç otopark bedelinin tahsilatını yapmak için geliştirilmiştir. Ayakta ödeme sistemi merkezi ödeme sistemi olarakta adlandırılmaktadır. Araçlar otoparka giriş yaptıklarında araçların plakaları ve giriş saatleri sisteme otomatik olarak kaydedilmektedir. Ayakta ödeme noktasına gelen araç sahibi operatöre araç plakasını söyler. Operatör bu plakayı sistemde belirlenmiş bir klavye kısayolu veya butona tıklayarak açılan ekrana giriş yapar. Girilen plakanın veritabanındaki girişi sistem tarafından otomatik olarak kontrol edilir.

Sistemde girilen plakanın giriş saatinin bulunamaması: Bu durumda sistem 3 seçenek sunar.

  1. Seçenek : içerde bulunan araç listesi operatöre gösterilir ve bu plakalardan girilen plakaya en çok benzeyen plakalar otomatik sıralanır. Operatör bu listeden aracı tespit edip seçebilir.
  2. Seçenek : Girişte tespit edilmiş ama plakası okunamayıp sisteme kaydedilmiş araç görselleri liste olarak açılır. Bu listede operatör manuel kontrol ile aracı bulup seçebilir.
  3. Seçenek : Bu seçenekte aracın girişi hiçbir şekilde tespit edilememişse aracın giriş saati araç sahibinin beyanına göre girilir ve sistem bu araca otomatik giriş saati tanımlamış olur.

Aracın girişinin otomatik olarak bulunmuş olması veya manuel seçilmiş olması sonrasında, sistem otomatik olarak giriş ve çıkış saatleri arasındaki farkı hesaplayarak aracın otopark kullanım süresini hesaplamış olur ve tahsilat ekranını açar. Sistemde tanımlanmış olan tarifelerden varsayılan tarife seçili olarak gelir ve bu tarifede belirlenmiş olan ücret hesaplanarak otopark ücreti olarak operatöre gösterilir.

Aynı zamanda sisteme bağlı olan led tabelada aracın plakası, otoparkta kaldığı süre ve otopark ücreti gösterilir. Operatör gerekirse sisteme tanımlı olan diğer tarifeler üzerinden seçim yaparak araç tipi veya müşteri türüne göre farklı fiyat tarifeleri uygulayabilir. Seçimi değiştirilen bu tarifelerden hesaplanan yeni ücretler otomatik olarak operatör ekranına ve led tabelaya yansıtılır. Operatör bu aşamada araç sahibinin ödeme şekline göre tahsilat tipini seçer ve tahsilat yap butonuna tıklar. Sistem çıkış bilgileri ve tahsilat tipiyle kayıt işlemini tamamlar ve yazarkasa pos cihazına otomatik olarak tahsilat komutunu  gönderir. Operatör eğer kredi kartı ile tahsilat yapıyorsa işlemi tamamlar ve slip + yazarkasa fişini ve sistemden otomatik olarak yazdırılan bilgi fişini araç sahibine teslim eder.

Borç Kaydetme:Araç sahibi ödeme yapamıyor veya yapmıyorsa operatör borç olarak kaydet butonunu tıklayarak sisteme aracın otopark ücretini plakasına borç olarak kaydetmiş olur. Sistem bu araç bilgisini otomatik olarak bilgi fişi olarak yazdırır.

Borç Tahsili: Araç sahibi geçmiş borçlarını ödemek istiyorsa sistemde bulunan borcu tahsil et butonunu tıklayarak tahsilatı yapmış olur. Sistem bu araç bilgisini otomatik olarak bilgi fişi ve yazarkasa fişi olarak yazdırır.

Çıkış Noktalarında Çalışacak Plaka Tanıma Sistemi:
Eğer çıkış noktasında tahsilat noktası yoksa sadece çıkış kamerası varsa: Araç loop dedektör üzerine gelince sistem aracı algılar ve okumayı otomatik olarak yapar. Aracın giriş ve çıkış kayıtlarını sistem kontrol eder.  Eğer araç sahibi ödeme yapmamışsa çıkış kapısını açmaz. Ödeme yapılmadı bilgisini aracın görüş alanında bulunan led tabelaya 30 sn süreyle gönderir. Eğer ödeme yapılmışsa sistem çıkış zamanını ve kamera bilgisini kaydeder. Çıkış kapısını otomatik olarak I/O kart üzerinden açar.

Eğer çıkış noktasında tahsilat noktası varsa: Araç loop dedektör üzerine gelince sistem aracı algılar ve okumayı otomatik olarak yapar. Aracın giriş ve çıkış kayıtlarını sistem kontrol eder.  Eğer ödeme yapılmışsa sistem çıkış zamanını ve kamera bilgisini kaydeder. Çıkış kapısını otomatik olarak I/O kart üzerinden açar.

Eğer araç sahibi ödeme yapmamışsa: sistem otomatik olarak giriş ve çıkış saatleri arasındaki farkı hesaplayarak aracın otopark kullanım süresini hesaplamış olur ve tahsilat ekranını açar. Sistemde tanımlanmış olan tarifelerden varsayılan tarife seçili olarak gelir ve bu tarifede belirlenmiş olan ücret hesaplanarak otopark ücreti olarak operatöre gösterilir.

Aynı zamanda sisteme bağlı olan led tabelada aracın plakası, otoparkta kaldığı süre ve otopark ücreti gösterilir. Operatör gerekirse sisteme tanımlı olan diğer tarifeler üzerinden seçim yaparak araç tipi veya müşteri türüne göre farklı fiyat tarifeleri uygulayabilir.

Seçimi değiştirilen bu tarifelerden hesaplanan yeni ücretler otomatik olarak operatör ekranına ve led tabelaya yansıtılır. Operatör bu aşamada araç sahibinin ödeme şekline göre tahsilat tipini seçer ve tahsilat yap butonuna tıklar. Sistem çıkış bilgileri ve tahsilat tipiyle kayıt işlemini tamamlar ve yazarkasa pos cihazına otomatik olarak tahsilat komutunu gönderir.

Operatör eğer kredi kartı ile tahsilat yapıyorsa işlemi tamamlar, slip + yazarkasa fişini ve sistemden otomatik olarak yazdırılan bilgi fişini araç sahibine teslim eder. Çıkış kapısını otomatik olarak I/O kart üzerinden açar.

PLAKA TANIMA SİSTEMİ İLE SİTELERDE ARAÇ LİMİTİ BELİRLEME VE KULLANIM ŞEKLİ

Siteler küçüklü büyüklü insanların bir arada yaşadığı yerleşim yerleridir. Tüm sitelerde yapım esnasında belirlenmiş araç adedine göre otoparklar bulunmaktadır. Çoğu sitede park alanlarının sayısı daire sayılarında azdır veya esittir. Ancak site sakinlerinin arac sayıları otopark sayısının tam tersine neredeyse çoğu dairede birden fazladır.

Ayrıca site sakinlerine gelen misafirlerin araçla gelme olasılığı da yüksektir. Site otoparkları mahalle arasında bulunan sokak araları veya müstakil bina önlerindeki park yerlerinden genel olarak daha güvenli ve diğerlerinden daha düzenlidir. Site otoparklarının daha güvenli ve düzenli olması çevredeki araç sahiplerinin site içlerine araçlarını park etmek istemelerine sebep olmaktadır.

Site sakinlerinin araç sayılarının çokluğu ve dışardan site içine araç park edilmesi sitelerde otopark kullanımında sorunlar çıkmaktadır. Yeni yüzyılın problemlerinden biride araç park etmede yaşanan sorunlardır.

Yukarıdaki anlattığımız otopark sorunlarını aşmak için otopark sistemleri geliştirilmiştir. Otopark sistemlerinden biriside Plaka tanıma sistemidir. Plaka tanıma sistemleri otoparkların otopark kullanım hakkından fazla araç kullanmasını engellemek için bazı geliştirmeler yapılmıştır.

Peki Plaka tanıma sistemleri otoparklarda araç limitlendirme işlemlerini nasıl yapar? Çözüm ARGE Plaka tanıma sistemi nin araç limitlendirme işlemlerini nasıl yaptığına bakalım.

İlk olarak sitelerde araç limitlendirme veya araç sınırlandırılması işlemleri için sitelerin tüm giriş ve çıkışlarında plaka tanıma sistemi doğru şekilde kurulmuş olmalıdır. Ayrıca araç sınırlandırılması için araçların plakaları kesinlikle yüzde yüz yani sorunsuz olarak okunuyor olmalıdır veya sistemi yönetenler anlık olarak hatalı okumalara ve okunmamış araçlara manuel müdahale etmesi gerekir.

Tüm bunların yapılmasının sebebi ise araç sınırlandırılması işlemleri için her zaman doğru dataların olması gerekmektedir. Çünkü araç sınırlandırılması için otoparkta park etmiş araçların ve dışarda bulunan araçların hatasız bilinmesi gerekmektedir.

Site sakinlerinin araç sınırlandırılması sisteme nasıl tanımlanır? Araç tanımlaması için site, blok, kat, daire ve dairenin kullanabileceği park alanı sayısı girilmelidir. Örneğin her daire için araç park limiti 1 olarak belirlendi. Ama COZUM sitesi a blok kat 5, 174 nolu dairede 3 adet araç bulunuyorsa sisteme a blok kat 5 174 nolu daireye herbiri için araç limiti 1 olacak şekilde araç kayıtları yapılır.

Peki araç sınırlandırılması işlemi nasıl gerçekleşir? Plaka tanıma sistemi her blok kat ve daire için otoparkta bulunan araç sayısı veritabanında bir alanda tutulur. Araçlar otoparka girişte plakaları otomatik olarak okunur ve araca ait park yeri limitini öğrenir, ayrıca site blok kat ve dairede bilgilerinde o daireye ait içerde bulunan araç sayısı öğrenilir.

Eğer araç limiti içerdeki araç sayısından fazlaysa yani araç limiti 3 tane ama içerde 2 araç varsa sistem giriş kapısını otomatik olarak açar. Eğer araç limiti içerdeki araç sayısından az ise yani araç limiti 3 içerdeki araç sayısı 3 ise sistem giriş kapısını açmaz ve araç girişini engeller. Araç girişini engellediğini sisteme bağlı LED tabelada gösterilir, aynı zamanda yazılım ekranında uyarı olarak gösterilir.

Kaçak olarak otoparka giriş yapılması. Otopark girişinde bulunan bariyerler ne kadar araç girişini engellemek için geliştirilmiş olsa da aynı zamanda bariyer konunun altından geçen canlı veya araçlara zarar vermemek için de geliştirilmiş tır.

Otoparka giriş izni olan bir aracın hemen arkasından plakası okunup geçiş izni verilmese dahi araçlar hızlıca bariyer kapanmadan otoparka giriş yapabilirler. Bu gibi durumlarda araçların çıkış anında giriş kaydı olmadığı için sistem çıkışını engeller ve LED tabela da ve yazılımda uyarı olarak gösterir. Böylelikle kaçak olarak otoparka giriş yapmış araç çıkışı plaka tanıma sistemi tarafından engellenmiş olur.

Sistem kurulmadan önce park etmiş olan araçlar çıkış yapmaya çalıştığında sistem bu araçların ilk kez çıkış yapmaya çalıştığını anlar ve otomatik olarak kapı ya geçiş izni verir.

Plaka Tanıma Sistemi Teknik Şartnamesi

Genel Özellikler;
1.yazılımlar sunucu-müşteri mimarisinde çalışabilmeli ve x64 ve x86 işletin sistemlerinde desteklenebilecektir.
2.Uygulamalar kurulurken tek bir kurulmadan kurulmalı, kurul bu kurulda bir dahil edilmiş olması, 2.bir kurulma, kurulmasında kurulmaktadır.
3.yazılım veritabanı SQL Server, oracle veri tabanı ilede çalışabilecektir.
4.Plaka tanıma yazılımı bir süre 14 kadar uzun süre desteklenir, işlem döngüsü bağımlı bağımlı tüm kameralar sürekli işlem halindeyken çalışabilecektir.

5.Plaka okuma yazılımı okunan en son plakayı indir bedava izle akrobat’ın ekran görüntüsü resim resminde atabilmeli, bu resimler sol tarafta yer aşağı

kayar menüde gösterebilmeli ve aşağı kayar menüde aynı zamanda tarih tarih saatini açıklayabilir.
6.Plaka tanıma yazılımı toplu bilgi girişi için excel formatından dışa aktarma ve dışa aktarımı yine excel formatından dışa aktarma özelliğine sahip olmaktır.
7.yazılım bilgileri Word, pdf, excel, txt, xml ve html ortamlarına aktarma yapabiliyor.
8.Ücretli otopark versiyonunda sınırsız tarife girişi tarihi.
9.yazılımda girilen tarifeler gün, saat, hafta içi, hafta sonu gibi çeşitli parametrelere dallanabilmeli sınırsız yapıda tarife değişik şekillerde girilebilecektir.
10.Araç çıkışlarında esnada plakası okunamaz ya da yanlış şu anda şu anda içeriğinde olan araçların içindekiler araçların girişinde araçların plakasında en

çok benzerlik plakaları fotoğrafları.
11.yazılımda abonelik özelliği ile abonelik bitimi aracı dışarı çıkarmamalı, led tabelalarda abonelik süresi bitti uyarısı vermeli ve bu uyarıyı aynı anda gösteriyorsunuz gösteriniz.
12.Plaka tanıma sistemi yazılımında sınırsız abone olunabiliyor, kara liste özelliği ile açılabilir pencerelerde aranan veya şüpheli araçlar mevcut olarak ayarlanabiliyor.

Plaka tanıma sistemi – Yönetim ve Raporlama Yazılımı Özellikleri

BULLET PLAKA TANIMA SİSTEMİ KAMERASI ÖZELLİKLERİ

  • PTS Kamerası Bullet Tipinde, 4 adet gece görüş ledi üzerinde entegre olmalıdır.
  • PTS Kamerasının görüntü sensörü 1/2.7” boyutunda 2 Megapiksel progressive CMoS olmalıdır.
  • PTS Kamerasının Efektif pikseli 1920(H) x 1080(V) değerinde olmalıdır.
  • PTS Kamerası RAM/RoM 256MB/16MB kapasitesinde olmalıdır.
  • PTS Kamerası otomatik diyagram “shutter” hızı 1/3(4)~1/100000sn değerleri arasında ayarlanabilir yapıda olmalıdır.
  • PTS Kamerası , renkli modda minimum 0,1 Lux / F1,4, 0 Lux  F1.4(IR açık) ışık değerinde görüntü alabilir yapıda olmalıdır.
  • PTS Kamerası Sinyal / Parazit (S/N) değeri 50 dB’den fazla olmalıdır.
  • PTS Kamerası 4 adet Akıllı R LED yapısı oto/ manuel olmalı ve bu Smart IR
  • LED lerle zifiri karanlıkta 60 metreye kadar görüntü alabilmelidir.
  • PTS Kamerası üzerinde odak uzunluğu 2.7~12 mm ve fokus kontrolü motorize lens olmalıdır.
  • PTS Kamerasının Görüş açısı H: 99º~37º  V: 52º~21º   ölçülerinde max. Açıklık F1.4 oranında olmalıdır.
  • PTS Kamerasının montaj tipi board-in , lens yuvası motorize lenslere uygun olmalıdır.
  • Kameranın video sıkıştırma formatı H.264+ / H.264 olmalıdır.
  • Kameranın 2’li görüntü akışı kapasitesi olmalıdır.
  • Kameranın Video çözünürlüğü 1080P(1920×1080)/720P (1280×720)/D1(704×576/704×480)/CIF(352×288/352×240) olmalıdır.
  • Kameranın Video frame oranı 2M (1 ~ 25/30fps), D1/CIF(1 ~ 25/30fps) olmalıdır.
  • Kameranın Bit rate CBR/VBR kontrolü olmalıdır.
  • Kameranın Bit rate oranı H264:24K ~ 8192Kbps olmalıdır
  • Kamerada gerçek Gece / Gündüz görüntü ICR özelliği olmalıdır.
  • Kamera üzerinde 3D DNR “Dijital Parazit Giderme”, 3D-DNR özelliği olmalıdır.
  • Kamera AGC “otomatik Kazanç Kontrolü” , AWB “otomatik Beyaz Dengesi”
  • ve BLC “Arka Işık telafisi” , HLC ve 120 dB WDR özellikleri olmalıdır.
  • Kamerada 4 alan Hareket algılama, İlgili alan RoI, Smart IR, ve Mirror (on/of) özelliklerini desteklemelidir.
  • Kamerada video 16x Digital zoom özelliği bulunmalıdır.
  • Kamera görüntüsünün ( Flip ) döndürme seçenek oranları 0°/90°/180°/270° olmalıdır.
  • Kamerada 4 alana kadar belirlenebilen özel alan maskeleme fonksiyonu olmalıdır.
  • Kamerada RJ-45(10/100Base-t) özelliği bulunmalıdır.
  • Kamera, HttP;HttPs;tCP;ARP;RtSP;RtP; UDP;SMtP; FtP; DHCP;DNS;DDNS;PPPoE;IPv4/v6;QoS;UPnP;NtP;Bonjour;802.1x;Multicast;ICMP;IGMP;Ağ protokollerini desteklemelidir.
  • Kamera ağ üzerinden maksimum 20 Kullanıcına kadar izin verebilir yapıda olabilmelidir.
  • Kamera, oNVIF,PSIA,CGI profilini desteklemelidir.
  • Kamera IoS, Android akıllı cihazlarını desteklemelidir.
  • Kameranın üzerinde maksimum 128 GB kapasiteyi destekler yapıda 1 adet SD Kart yuvası desteği bulunmalıdır.
  • Kamera DC 12 V PoE (802.3af) güç kaynağı ile çalıştırılmalıdır.
  • Kamera maksimum 12.95 W güç sarfiyatı yapmalıdır.
  • Kamera -30 °C ~ +60 °C, (-22° F ~ +140° F) ≤95% RH çevresel şartlarda çalışabilmelidir.
  • Kamera -30 °C ~ +60 °C, (-22° F ~ +140° F) ≤95% RH depolama koşullarında çalışabilmelidir.
  • Kameranın boyutları 72mm×80mmx212.8mm değerlerinde olmalıdır.
  • Kameranın ağırlığı en fazla 0.685 kg olmalıdır.
  • Kamera en az 2 yil garantili olmalıdır.
  • Kamera IP67 koruma sertifikasına sahip olmalıdır.
Categories: Genel

admin

Otopark sistemleri ve plaka tanıma sistemleri üzerine yazılım ve donanım geliştirmekteyiz.Bu sistemleri hem türkiye içerisinde hem yurt dışanda satmaktayız.